loading...
دهکده اعتماد
من بازدید : 750 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (3)

 fake steam patch steam hack

این پچ به شما کمک میکنه که استیم یا شناسه ای که توسطش شناخته میشید رو عوض کنید فقط یکبار میشه ازش استفاده کرد پس حواستان را خوب جمع کنید

این پچ فقط بر روی ویندوز XP درست کار میکنه و امتحان شده هست احتمال میدم روی ویندوز های دیگه هم درست کار کنه من بر روی ویندوز 7 و ویستا امتحان نکردم ولی شما اگه امتحان کردید نتیجه رو به من گزارش بدید 

نتایجی که توسط کاربران گزارش شده

ویندوز XP : بدرستی کار میکند (تشت شده توسط خودم)

ویندوز 7 : برای بعضی ها کار کرد و بعضی ها هم کار نکرد (گزارشات کاربران)

ویندوز ویستا : کار نمی کند (طبق گفته های کاربران)

ویندوز 8 : بدرستی کار میکند (تست شده توسط کاربران)

برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطلب بروید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SK FACE در تاریخ 1393/03/20 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

مردک میای تو سرورا تبلیغ میکنی یه چیز درست بزار رو ویندوز سون کار نمیده *****
پاسخ : سلام رو ویندوز XP و 8 کار میکنه

این نظر توسط حاجی در تاریخ 1393/03/20 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

ویندوز 7 کار کرد

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/03/20 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من بر روی ویندوز 8 امتحان کردم استیمم عوض شده اما نمیتونم sXe رو باز کنم و چرا درمورد اینکه چیت رو ویندوز 8 کار میکنه یا نه چیزی نمینویسی ؟ کمک
پاسخ : ممنون که جواب دادی میگردم اگه جوابی پیدا کردم برای مشکلت قرار میدم تو سایت اگه عضو شی بهتره ممنون
پاسخ : ممنون که جواب دادی میگردم اگه جوابی پیدا کردم برای مشکلت قرار میدم تو سایت اگه عضو شی بهتره ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا در وبلاگ عضو شوید چون مطالب بسیار مفید و فوق العاده ای دارد و با دادن نظر یا پنج ستاره امتیازدهی کنید و از ما حمایت کنید ممنون ، آماده تبادل بنر هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1052
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 849
  • بازدید کلی : 38,489
  • کدهای اختصاصی