loading...
دهکده اعتماد
من بازدید : 557 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (1)

sharkpro

 

همونطور که میدونید چیت رو جلوی ادمین نمیشه استفاده کرد و اینکه مشکلاتی داره مثلا دو نفر باهم بیان تابلو میشه و ...

چیت ساز خارجی به نام Shark این سی اف جی ها و کانفیگ هارو ساخته ، این ها همگی بسیار حرفه ای و در حد ایم و ... هستند و اگه شما خودتون بازی بلد باشید کارتون رو خیلی راحت میکنه و خیلی خوب هست :)

 

برای دانلود برید ادامه مطلب ...

دانلود کانفیگ SharkV3

این سی اف جی خیلی خوب بود ولی با نسخه 15.1 انتی چیت خوب نیست

دانلود کانفیگ SharkV4

امتحان نکردم !

دانلود کانفیگ SharkV5

خیلی عالی هست و شوتینگو زیاد میکنه

دانلود کانفیگ SharkV6

متاسب برای پابلیک

دانلود کانفیگ SharkV7 

برای اسنایپ عالی هست

دانلود کانفیگ SharkV8

برای مج خوبه پابم بد نیست

دانلود کانفیگ SharkV9 + dll files !

این کلا همه فن حریفه ولی زیادم جالب نیست 

< کلا کانفیگ ها خوب هستند همگی ، کانتر من و شما فرق داره و تنظیمات من و شما و پیسی من و شما پس همرو تست کنید >

منتظر نظراتون هستم

 

پسورد تمامی فایل ها : foretemad.rozblog.com

 

( بدون www و با حروف کوچک انگلیسی)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Jafar در تاریخ 1393/03/22 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

لینک هارو جابجا زدی ولی ممنون
پاسخ : درست کردم ممنون بابت اطلاع


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان لطفا در وبلاگ عضو شوید چون مطالب بسیار مفید و فوق العاده ای دارد و با دادن نظر یا پنج ستاره امتیازدهی کنید و از ما حمایت کنید ممنون ، آماده تبادل بنر هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1052
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 841
  • بازدید کلی : 38,481
  • کدهای اختصاصی